[D66] Garmonbozia: EU-nominaties (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jul 5 09:53:34 CEST 2019

Ik weet het eerlijk gezegd niet zeker maar ik meen dat ik deze
astrologische hoogtijdag een jaar (?) geleden al voorspeld heb
op deze lijst. Astrologie is immers vooruitkijken.

Ik voorspelde nog niet zo lang geleden dat er ook iets raars zou
gaan gebeuren op 21 juni j.l. Op deze dag wilde Trump eerst Iran
de oorlog verklaren en vervolgens zag hij er toch maar vanaf.
Kennelijk stonden de sterrenbeelden verkeerd of zo.

Het rare is dat men dit soort dingen gewoon vooraf kan zien. Men
weet alleen niet *wat* er zoal staat te gebeuren. Niet dat dit
wat uitmaakt want het gaat immers nergens om. De EU valt voor de
zoveelste keer weer eens lelijk door de mand.

Een bericht dat de meesten zal zijn ontgaan: Timmermans zag al
af van een zetel in het Europarlement een paar seconden voordat
dit alles zich voltrok.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/kansen-voor-timmermans-zijn-geslonken-duitse-defensieminister-von-der-leyen-wordt-genoemd~be7dd756/
Alwaar, refererende aan 2 juli 2019 als 'vandaag',
   Vandaag was de laatste dag dat Timmermans kon besluiten zijn
   zetel op te nemen in het parlement. Dat komt voor het eerst
   bijeen in Straatsburg en stemt morgen over een nieuwe
   parlementsvoorzitter.

Ook op 2 juli dus. Hoezo toeval ?