[D66] Garmonbozia: EU-nominaties

A.OUT jugg at ziggo.nl
Thu Jul 4 19:10:42 CEST 2019

In 't Veld is een graaiende marktliberaal. De roman Die Haupstadt van
Menasse opent met een scene waarin een varken door de straten van
Brussel rent. Dat varken staat natuurlijk voor de Brusselse bureaucraat.

Ik moet lachen om die 'belangrijke mannetjes en vrouwtjes' die denken
dat politiek het meest respectabele ambt is...