[D66] Garmonbozia: EU-nominaties

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Thu Jul 4 17:40:20 CEST 2019

Je hebt wel een beetje gelijk, Marc.

Ik bekeek het lijstje even op de eerste vijf, er komen er hooguit twee in de
EP, begreep ik. In die Sophie heb ik nog wel wat vertrouwen, maar die Raoul
Boucke is een Brussel-boy en daarvan kun je geen markante inbreng verwachten
want bureaucratisch gedrogeerd. Over Rafaela las ik in de krant, lijkt me
wel een vechtjasje, maar ja welke kant op dan? Klos en vdVijver zijn de
standaard partijgetrouwen waar zelfs leden weinig aan hebben...

Of ze het ''slechtste voorhebben" weet je dus niet omdat je niet weet wat ze
voorhebben. Maar indirect bekent D66 zo wel dat ook zij het EP zelf
eigenlijk niks vinden. De kandidatenlijst onthult de opinie.

hv,u