[D66] Borras

A.O. jugg at ziggo.nl
Sun Feb 3 16:45:43 CET 2019

Ik vind de zonsondergang ietwat dramatischer dan de zonsverduistering.
En wie zegt dat Roma niet gewoon staat voor Mora?

In mora:   In gebreke, nalatig.

Ik heb het raadsel met de twee vliegtuigen opgelost... In Roma zit een
scene in een bioscoop met een Louis de Funès film waar Duitsers een
vliegtuig neerschieten tijdens WO-II. De beide vliegtuigen refereren dus
aan de film zelf. Cuarón vreesde dus voor het afschieten van zijn film.