[D66] Politieke seks anno nu

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Sep 6 11:27:42 CEST 2018

Ik vond al dat Pechtold er zo overspannen uitziet de laatste 2 jaar. Nu
weten we dus waarom. Niet alleen lijdt hij aan het Verhofstadt-syndroom
en Penthouse-wegfrommelarij, er blijkt meer aan de hand. Het is allemaal
wat genant maar als iemand hierdoor enigzins de weg kwijtraakt (D66
staat momenteel op gigantisch verlies en werkt mee aan een
aarts-conservatief kabinet) is het natuurlijk wel van belang.

Overigens, wel raar: In zijn boek 'Optimist in de politiek' uit 2016
komt zijn ex nog gewoon als non-ex voor (opgedaan in de supermarkt als
ik me goed herinner) terwijl hij kennelijk op dat moment al een bijzit
had.