[D66] Fluks heeft zijn Gate weer gevonden

A.O. jugg at ziggo.nl
Fri Jan 12 15:07:08 CET 2018

Vertrouw nooit 'normale' politici, daar valt helemaal niets van te
verwachten. (Wie niets tegenstrijdigs of abnormaals in zich heeft, heeft
ook geen mogelijkheden) Die verdachtmakingen van je zie ik eigenlijk
meer als een poging om een normatief kader op te dringen inzake je eigen
politieke wereld. Deugt het niet in de beeldvorming dan is het een
'gate'. Wel mee eens dat wie alleen de 'PC'-media van tegenwoordig volgt
een nogal getrunceerd beeld van de werkelijkheid heeft. En wat de
werkelijkheid is, daar weten de twee honden van Fluks natuurlijk over
mee te praten... Ik vind Sylvana eigenlijk nog niet 'gek' genoeg.
Misschien moet ze eens een afropunkkapsel proberen. Maar een gek kapsel
alleen maakt je nog niet gek. Je kan niet zomaar gek worden, daar moet
je heel wat voor in je mars hebben. De narcist Trump vind ik eigenlijk
ook maar een voorbeeld van een normaal politicus; niet te vertrouwen dus.