[D66] Fluks heeft zijn Gate weer gevonden

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jan 13 12:37:05 CET 2018

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> schreef,
> Ik vind Sylvana eigenlijk nog niet 'gek' genoeg. Misschien moet
> ze eens een afropunkkapsel proberen. Maar een gek kapsel alleen
> maakt je nog niet gek. Je kan niet zomaar gek worden, daar moet
> je heel wat voor in je mars hebben. De narcist Trump vind ik
> eigenlijk ook maar een voorbeeld van een normaal politicus; niet
> te vertrouwen dus.

Aan de ene kant moet ik wat lachen om wat Simons momenteel overkomt
maar aan de ander kant is het zielig. Mw. slaat gigantische wartaal
uit (doet zowaar mee aan de quiz 'de slimste mens') maar heeft dit
zelf niet in de gaten. En nu blijkt (ik wist het niet) haar
achterban' ook nog eens te bestaan uit mensen die zelfs niet weten
of ze man of vrouw zijn. Tja...

De afgelopen jaren wees ik op rare dingen met Soros, het COC, AHA
en politieke correctheid en nu komt alles zowaar letterlijk bij-een
bij Mw'tje Simons. En dezelfde media die Simons op het schild hijsen
trappen Baudet de grond in. Wel zo leerzaam nu D66 is ontworteld en
het FvD op de wortels van D66 bloeit (helaas ook op die van de LPF).
Het FvD kan in potentie D66 opeten (echt niet alleen de PVV). Met
zowel D66 als met bij1 kan het slecht aflopen.

Overigens is bij1 een synoniem van fascisme (echt waar),
   https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism#Etymology
Leest men bijEEN als bijL dan refereert ook dit naar het fascisme,
   https://en.wikipedia.org/wiki/Fascism#/media/File:Fascist_symbol.svg
Gezien het door bij1 gepredikte racisme ergens wel zo grappig...

Wat Trump betreft: Ik weet nog steeds niet wat ik met die man aanmoet.
Aan deze ene kant een patjepeeer, aan de andere kant eindelijk iets
anders. Bush was een schurk en Obama was een wel erg zwakke president.
Eerlijk gezegd vertrouw ik de Trump-critici minder dan Trump zelf.
Trump is meer een twitteraar dan een president, natuurlijk. Moet'ie
niet doen.