[D66] Fluks heeft zijn Gate weer gevonden

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jan 12 10:23:31 CET 2018

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Fluks heeft zijn Gate weer gevonden

Het gaat - uiteraard - niet om mij (en ik heb maar een paar minuten
gezocht, hoor). Het gaat erom dat de burger opnieuw door de
politiek-correcte media wordt besodemieterd - dezelfde media die het
alternatieve nieuws (en daar komt deze 'gate' vandaan) wil censureren
omdat de burger verstoken blijft van dingen die men niet mag weten. Alle
lof voor Het Parool derhalve dat men het heeft aangedurfd te publiceren.

Het lijkt erg op AHA-gate, dat is weer wel zo. Wederom lopen allerlei
figuren (Meulenbelt, Vogelaar)achter deze mevrouw aan - juist omdat ze
beseffen dat er hier iets niet deugt. Alleen al die voortdurend
wisselende haardracht zegt genoeg - zoiets doen normale lieden niet. Het
zou me niets verbazen als er de komende tijd nog veel meer boven water
komt. Alles zal wel weer verzonnen blijken.