[D66] Wetenschap, ras en intelligentie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Feb 10 11:40:39 CET 2018

Politiek-correcten zien louter witte zwanen - ik toonde derhalve a la
Popper aan dat er wel degelijk zwarte zwanen bestaan.
Of dat rassengedoe al dan niet thuishoort in de verkiezingen voor de
gemeenteraden (mij lijkt van niet), is een andere zaak.

Het FvD doet mij teveel denken aan de LPF.
Het FvD is interessant omdat het dezelfde wortels heeft als het oude
D66. Wat het onderhavige betreft: het zou goed zijn als Pechtold en
Ollongren eerst iets gelezen zouden hebben alvorens hoog van de toren te
blazen en er daarbij volledig naast te zitten. De beste manier om het
FvD aan te vallen is de Kroonjuwelen van D66 weer eens af te stoffen.