[D66] Wetenschap, ras en intelligentie

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Sat Feb 10 15:19:21 CET 2018

Wat die kroonjuwelen betreft heb je volkomen gelijk. Ik heb daarom ook vanuit deze gedachte en met volle verstand op het laatste partijcongres voor de motie van de jonge democraten inzake het referendum gestemd.
(Voor degenen die het gemist hebben: de strekking van deze motie was om de huidige referendumwetgeving te herzien en te komen tot een bindend/correctief referendum. Aanvulling: als het aan mij ligt naar Zwitsers model.)

Ernst Debets/
Zaanstad