[D66] Wetenschap, ras en intelligentie

A.O. jugg at ziggo.nl
Sat Feb 10 11:23:19 CET 2018

Ik las in de VN over de beschuldiging aan volkskrant columnist Arthur
van Amerongen dat hij zijn 'racistische drek zou verhullen in een
ironische klaagzang op politieke correctheid.' (p.34 feb) Ik moest
gelijk aan Dr. Fluks denken die nu geen poging meer doet om zijn
racistische drek te verbergen onder het mom van
pseudo-wetenschappelijkheid... (Heeft Fluks 'Wetenschap in actie' van
Latour eens gelezen?) Nog even en we zien hem vertrekken naar het Forum
voor Racisme...

http://www.metropolism.com/nl/features/23831_bruno_latour