[D66] Griffier pleegt valsheid in geschrifte, Rechter blijkt kynoloog te zijn.

Jugg jugg at ziggo.nl
Wed Sep 6 06:06:45 CEST 2017

Goh, alwéér een voorwaardelijke RM (en ontslag) op mijn bureau. De
juridische kaste (Mr. Oelmeijer in dit geval:
https://nl.linkedin.com/in/frank-oelmeijer-47961118) kon het niet
nalaten om de gedachtepolitie mij weer dwingende maatregelen aan te
smeren, ten einde erger te voorkomen... Maar na nadere bestudering van
de beschikking zie ik toch een onregelmatigheid: voorwaardelijke RM's
worden alleen verstrekt met instemming van de betrokkene. De griffier
heeft echter mijn naam met pen op het stuk geschreven, als
quasi-handtekening. De desbetreffende griffier moet echter doof geweest
zijn want mijn laatste vraag aan Oelmeijer was of ik nog in cassatie kan
gaan bij de Hoge Raad. (Dat moet u uw advocaat vragen, zij hij..)
Aangezien ik weinig vertrouwen in het Nederlands rechtsbestel meer heb
zal dat ook wel een kansloze opgave zijn, en aangifte doen tegen een
griffier zal wel als consequentie hebben dat mijn voorwaardelijk ontslag
weer ingetrokken wordt ik weer kan gaan bivakkeren bij VincentvG.
De rechter was lid geschillencommissie kynologie... (Met kynologie wordt
de studie van de hond aangeduid. De term is, analoog aan bijvoorbeeld
biologie, ontleend aan het Grieks (kynos betekent hond), maar kynologie
is geen erkende wetenschappelijke discipline. Het woord wordt
voornamelijk gebruikt door hondenfokkers en trainers en heeft meestal
betrekking op afstamming en vereisten voor rashonden.)
In zijn samenvatting schrijft hij: "Kwaliteit is voor mij mensgerichte
rechtspraak, gericht op de oplossing van het probleem dat onder het
juridische geschil ligt. Dit vraagt een open extern georiënteerde
organisatie en medewerkers."

500+ connecties en maar 1 keer aanbevolen. Wat een pech heb ik weer...