[D66] Spagaat

A.O. jugg at ziggo.nl
Fri Mar 17 12:41:41 CET 2017

On 17-03-17 10:54, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> Antid Oto <jugg at ziggo.nl>, als je toch met boeken en Baudet bezig bent:
> hier staan diens boeken,
> http://webwinkel.uitgeverijprometheus.nl/book/thierry-baudet

Ik heb de reviews van Baudet en zijn breivikse afkeer van het
'cultuurmarxisme' (FS) reeds gelezen in de nieuwe Nederlandse boekengids
en de Groene. Ik werd niet echt enthousiast. Als ze bij de ramsj liggen
zal ik het eens even doornemen. Het zal wel 'homeopathische verdikking'
van het intellect zijn... Baudets eerste oikofobische zorg schijnt de
verhuizing van zijn piano te zijn naar het Binnenhof. Misschien kan men
de piano in de plenaire zaal plaatsen, dan kunnen we zijn muzikale
interrupties aan de orde stellen. Het zal vast geen Schönberg zijn...