[D66] Spagaat

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Mar 17 10:54:16 CET 2017

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>, als je toch met boeken en Baudet bezig bent:
hier staan diens boeken,
http://webwinkel.uitgeverijprometheus.nl/book/thierry-baudet

> Ik zie dat dr. MAF nog steeds in een spagaat tussen partijtrouw (D66)
> en rechts-populisme (FvD) zit.

Ik ben noch rechts noch populist. Als ik zou moeten kiezen, zou ik
liever links dan rechts zijn (ik zit echter exact in het politieke
centrum) en vind dat de democratie in een ernstige crisis zit door met
name de misdragingen van neoliberale politici. Zelf hang ik geen enkele
ideologie aan - ik probeer de feiten te zien.

En ja, dan ziet men rare dingen die steeds weer over 2 hondjes en het
Einde der Tijden gaan (ze zitten ook in de D66-verkiezingsleuzen). Als
men doorziet wat begrippen als 'Duurzaamheid' en 'Klimaat' daadwerkelijk
betekenen dan vraagt men zich af wat er toch tussen de oren gebeurt van
degenen die in dit soort onzin geloven. Ze zien domweg de feiten niet,
hun gedachten staan elk inzicht in de weg.

Marc Fluks, Amsterdam