[D66] Hachchi verbijstert D66 met plotse vertrek naar Hillary na aanval Grote Hond

J.N. «AO» jugg at ziggo.nl
Sat Jan 23 13:19:48 CET 2016

Haar plotse beslissing om met zevenmijlslaarzen voor Clinton te kiezen
kan mogelijk een voorteken van hondsdolheid (rabiës) zijn, ze moet zich
maar eens laten testen... Ik kan me de moeite die Hachchi heeft met de
egotripper Pechtold goed voorstellen. Er gaat geen spelletje in de media
voorbij of P is er bij. Dan is het politieke quiëtisme van Hachchi toch
superieur. Hatsji. Wat is de kans nog tegenwoordig dat een politicus
door een grote hond gebeten wordt? Zien we hier septisme-chaos in actie?

There are three kind of lies: lies, damned lies and statistics.