[D66] Hachchi verbijstert D66 met plotse vertrek naar Hillary na aanval Grote Hond

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jan 24 11:51:42 CET 2016

  Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Haar plotse beslissing om met zevenmijlslaarzen voor Clinton te
> kiezen kan mogelijk een voorteken van hondsdolheid (rabies) zijn,

  Ik ging er van uit dat ze het over astrologie had, zoals in dat
  Garmonbozia-gedoe. Zelf is ze de kleine hond die door de grote
  hond gebeten wordt. En ja, het verhaal zegt dat men vervolgens
  met de Noorderzon (Midzomer dus) verdwijnt. Kwestie van verduis-
  tering.

  Het alternatief is dat ze overspannen zij. Feit wil dat dit
  hetzelfde verhaal zij: De Melkweg wordt overspannen met de
  6-kleurige regenboog van de New Age (Bifrost, homovlag en zo)
  die twee honden aan weerszijden van de Melkweg verbindt.

  Kennelijk hebben Hachchi en Pechtold het met elkaar aan de stok.
  Stokken (Canes) zijn ook alweer honden (denk maar aan de stokken
  van de detectives Jansen en Janssen uit Kuifje). Hier is zowaar
  het sterrenbeeld Jachthonden (Canes Venatici) per ongeluk naar
  vernoemd. En cannabis.

  ...het rare is dat het bovenstaande nog waar is ook...

  Nog merkwaardiger: Terwijl ik dit intik, is er op Radio 1 een
  item over de verborgen betekenissen van honden.