[D66] Aircrash Ukraine

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jul 23 10:53:36 CEST 2014

  Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> in diens rol van pseudo-skepticus,
>Dan de feiten van Fluks rond het neerstorten. Het is waar dat het grote
>publiek niet weet wat er is gebeurd. Maar de Amerikanen en de Russen
>beschikken over satellieten waarmee de lancering van een raket kan worden
>ontdekt.

  De Amerikanen hebben inmiddels toegegeven dat de Russen niet achter de
  aircrash zitten. Thans beweren ze dat de separatisten het waarschijnlijk
  per ongeluk hebben neergehaald. Klinkt in elk geval heel wat geloofwaar-
  diger dan eerdere verdachtmakingen. Tevens toont het aan dat Ukraine
  doelbewust heeft gelogen aangaande de  betrokkenheid van Putin en de
  zijnen.

>Beweren, zoals Fluks doet, dat het toestel is neergestort als gevolg van
>"iets met de aanwijzingen van de verkeersleiding" is absurd.

  Vlak voor het ongeluk moest het vliegtuig van de verkeersleiding van
  Ukraine van koers veranderen. Het moest pal boven oorlogsgebied gaan
  vliegen. Ukraine kan dus wel degelijk achter deze aanslag zitten - zelfs
  als de separatisten degenen mochten wezen die daadwerkelijk een raket op
  het vliegtuig zouden hebben afgestuurd. De laatsten zouden in dat geval
  wel eens gedwongen zijn geweest om het vliegtuig neer te halen teneinde
  zich tegen de zoveelste luchtaanval te verweren.

  Hoe dan ook, hysterisch Europa zat weer eens goed fout.

  Hoe zou het met Verhofstadt gaan ? Zijn gebral in Kiev ligt immers ten
  grondslag aan het huidige conflict. De Europse expansiepolitiek moet
  maskeren dat Europa van crisis naar crisis gaat. En als men maar genoeg
  naar het oosten gaat, dan neemt de weerstand tegen Europa alleen maar
  toe (ook in Ukraine zelf - daar gingen voor- en tegenstanders van
  Europa gisteren niet voor het eerst in het parlement met elkaar op de
  vuist).
  Als Verhofstadt in Minsk in Belarus gaat zitten gillen (er hier bestaat
  alle kans toe gezien 's mans verleden) dan zou dit wel eens kunnen leiden
  tot een derde wereldoorlog. En die is dan begonnen door Europa (en niet
  door Rusland).

  Zo'n Dag van Nationale Rouw vandaag vind ik krankjorum. Lelijke manipu-
  latie van de burger. De haatweek uit Orwells 1984, dat is het. Met
  Putin in de rol van Goldstein en Big Brother als de heilige Brusselse
  Eurocraten.
     http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Goldstein
     http://en.wikipedia.org/wiki/Hate_week
  En ja, beste Erik, zoiets heeft alles met de Vrijmetselarij van doen.
  Sterker nog: Big Brother *is* de Vrijmetselarij.

  Marc Fluks, Amsterdam