[D66] 5 december

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Wed Dec 3 21:51:50 CET 2014

En zo zijn we weer terug in Nederland: De koopman vs. De Dominee.

Daar ik warm voorstander ben van scheiding van kerk en staat kies ik voor de
eerste. En was het niet Marx die zei: “Godsdienst is opium van het volk”?

Moeten we soms zelfs Oto op enkele punten nog gelijk geven, ook als is het
vanuit een andere invalshoek.

Ernst Debets/

Zaanstad