[D66] 5 december

Henk Vreekamp henk.vreekamp at hetnet.nl
Wed Dec 3 12:41:29 CET 2014

Sommige marxisten zijn geen realist. Het fantasiegebeuren, non-event, dat Sinterklaas heet, kent een Verwertung (valorisatie) waar je U tegen moet zeggen, gelet op de miljoenenomzet aan Sinterklaascadeautjes. De ene “magie” heet cultuur, de andere koopmansgeest. Nog eens even Friedrich Engels op nalezen – de kapitalistische meceanas van Karl M. die er trouwens ook een beetje uitzag als sinterklaas...
hv,u