[D66] 5 december

Henk Vreekamp henk.vreekamp at hetnet.nl
Wed Dec 3 12:32:00 CET 2014

Heel goed, Ernst. Zelfs ironie is voor de goede verstaander eenduidig.

Intussen lijkt me de Grachtengordel, althans het cohort dat tot de ideologische elite schijnt te behoren, tamelijk in de war als ze zelfs toelaten dat kinderfeestjes worden verpest. Dat de “kindervriend” uit Myra komt, appelleert natuurlijk aan de voor-islamitische tijd in Turkije toen Istanboel nog Constantinopel heette – in wezen ging het ooit dus om een anti-islamitische nostalgie bij 19e eeuwse folklore-fantasten. Een tip voor de lichtgewichten in de fracties...
hv,u