[D66] Democratie 2013: Ne bis in idem (was: Twee keer voor dezelfde zaak vervolgd)

Nord protocosmos66 at gmail.com
Sun Aug 25 12:11:31 CEST 2013

Blijkbaar was ik te vroeg met de felicitaties, en heeft de rechter
helemaal nog geen uitspraak gedaan... niet getreurd, er is vast wel een
lijster zo vriendelijk om de naar buiten gesmokkelde prison notes te
publiceren op deze lijst.  Gewoon niet komen opdagen als de rechter
gezegd heeft dat de uitspraak over 2 weken volgt.  Kort briefje sturen:
"Kafka".