[D66] protocolfetisjisme!

Nord protocosmos66 at gmail.com
Sat Apr 13 20:52:33 CEST 2013

Een donderslag bij heldere hemel, by Zeus! Maar hoe moeten we deze
vorstelijk-apocalyptische uitspraak in cybernetisch-epistemologische
(I.T.) termen duiden? Krijgen we tijdens de zeer plechtige ceremoniële
kroning een oranje-bluescreen of een kleurloze core-dump bij
protocolfaalangst? Het ziet er naar uit - serieus! - dat ik op line 67
van protocol.c even een breakpoint moet zetten in mijn gnu-debugger gdb.
Geheel oto-matisch, na nachten wachten. Wat mij nog het meeste
fascineert aan het heropende roversmagazijn het Rijks of de
fietsonderdoorgang een beetje geschikt is voor la dérive. Amsterdamse
lentegeur snuiven en spieden naar korte rode rokjes...  'We waren
ongerust .. over de politieke situatie in ons land.. over de
ondoorzichtigheid en de tanende invloed van l'événement' . Gemierimiëren
over de situatie.

Nord