[D66] protocolfetisjisme! (correctie)

Nord protocosmos66 at gmail.com
Mon Apr 15 18:11:00 CEST 2013

Een donderslag bij heldere hemel, by Zeus! Maar hoe moeten we deze
royaal-vorstelijke uitspraak in cybernetisch-epistemologische termen
duiden? Krijgen we tijdens de zeer plechtige ceremoniële kroning een
oranje bluescreen of een kleurloze core-dump bij /protocolfaalangst/?
Het ziet er naar uit - serieus! - dat ik op line 67 van protocol.c even
een breakpoint moet zetten in mijn gnu-debugger gdb. Geheel oto-matisch,
na nachten wachten en dan steppen. Wat mij nog het meeste fascineert aan
het heropende roversmagazijn het Rijks of de fietsonderdoorgang een
beetje geschikt is voor /la dérive/. Amsterdamse lentegeur snuiven en
spieden naar korte rode rokjes...  'We waren ongerust .. over de
politieke situatie in ons land.. over de ondoorzichtigheid en de tanende
invloed van l'événement' . Mierimiëren over de situatie.