[D66] Hoe Goldman Sachs staatsschuld wegtovert

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Feb 14 12:36:03 CET 2012

  Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com>,
>Mythologisch lijkt het me relevant dat het om *Griekenland* gaat.
>Of zie ik dat verkeerd, Marc-A?

  Tja... plagerijtje jouwerzijds of niet, het speelt wel degelijk.
  Het zou gaan om Zeus die als stier Europa ontvoerde naar Kreta.
  En om Tauromachie.

>Juist de roots van het gele bedrog zijn op de Griekse eilanden
>gelegen.

  Ondermeer.

  Zelf vond ik de Tegenlicht-uitzending wel aardig maar ik hoorde
  weinig nieuws.

  De ellende in Griekenland is belangrijk omdat wij dezelfde
  ellende hier gaan krijgen (en ja, dit gaat inderdaad om die
  idiote Vrijmetselaarscodes).

  Zelfs mensen die niet in politiek geinteresseerd zijn, hebben
  door dat er iets raars aan de hand is - maar uiteraard zien ze
  niet waarom het gaat. Europa is een gigantische janboel aan het
  worden en als de PVV dan een website lanceert, dan vallen al
  degenen die verantwoordelijk zijn voor de janboel (alleen al
  omdat ze het gedachtengoed daarachter gesteund hebben) over
  zo'n site heen. Zijn ze verontwaardigd omdat het niet zou
  stroken met de 'Europese gedachte'. Wel, waar die gedachte over
  gaat zien we maar al te fraai geillustreerd in Griekenland.
  Athene brandt.

  Nu we het toch over branden en Athene hebben... wat zou het
  'Zwaard van Athene' toch zijn ?
  Is het soms een mes dat snijdt aan twee kanten ?
  Is het eigenlijk wel een zwaard of is het soms iets anders ?

  Wie deze puzzel oplost, doorziet mogelijk dat gedoe met Europa.
  Hints...
  http://nicoswebsite.jouwweb.nl/upload/2/3/d/nicoswebsite/kwf-logo.large.jpg
  http://www.fourmilab.ch/cgi-bin/Yourtel?lat=23.&ns=North&lon=90.&fov=60.&date=1&utc=-799-01-01+00:00:00&coords=on&moonp=on&consto=on&constn=on&constb=on
  http://en.wikipedia.org/wiki/Summer_solstice

  Wie goed kijkt, ziet het antwoord voor z'n spreekwoordelijke
  neus staan. Maar ja, wie weet hoe hij moet kijken ? Daar zit
  'm nu juist de kneep...