[D66] KPN: e-mailaccounts worden zaterdag weer toegankelijk?

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Mon Feb 13 20:37:47 CET 2012

Tjerk,

Dat boerenverstand spreekt mij wel aan => lees de vrijdagse column van Sem van Berkel op dft.nl maar, die zweert ook bij de zoals hij het noemt “Buffet boeren brains”. (Warren Buffet belegt met z’n gezonde boerenverstand en dat heeft hem geen windeieren gelegd).

Over het gebrek aan boerenverstand bij NS en ProRail en KPN kunnen we inmiddels wel hele boekwerken schrijven.

Ik sprak vanmiddag de fractievoorzitter van D66 in de Zaanse gemeenteraad en wij hadden het ook over de puinhoop die NS heet. Hij gaf mij een paar afschrikwekkende voorbeelden, o.a.: is het bekend dat de centrale verkeersleiding in Utrecht geen enkele backup heeft? Ze kunnen niet eens een calamiteitenoefening doen want dan ligt meteen het hele spoorwegnet plat.

Het GVB Amsterdam verkeert ook in een vergelijkbare situatie, hierbij bleek dat de verantwoordelijk wethouder (Wiebes) van niets wist omdat niemand hem iets durfde te vertellen over deze situatie uit angst voor represaillemaatregelen vanuit de top van het GVB.

Minstens even erg vind ik het bericht in het journaal van vanavond: de arrogante idioten onder leiding van Meerstadt en Gout van S. vinden dat ze het prima gedaan hebben wegens minder vertragingen, waarbij aangetekend wordt dat de treinen die uitvallen en waar dat 36 uur van te voren is aangekondigd niet meetellen. Dit begint een beetje op de boekhoudkundige trucs van Goldman Sachs met Griekenland te lijken. Nederland laat zich bij de neus nemen en de tweede slaapkamer staat erbij en doet niks. Als Melanie met de lange achternaam nog enige lef heeft trapt ze als aandeelhouder de complete directie en RvC eruit en zet een stel weldenkende boerenverstand gebruikende slimmerikken er voor in de plaats.

Ernst Debets/

Zaanstad