[D66] Kijktip: Hoe Goldman Sachs staatsschuld wegtovert

T. Jouwstra tjouwstra at wxs.nl
Mon Feb 13 23:17:14 CET 2012

Miauw!

From: Bert Bakker
Sent: Monday, February 13, 2012 4:10 PM
To: informele D66 discussielijst
Subject: Re: [D66] Kijktip: Hoe Goldman Sachs staatsschuld wegtovert

Mythologisch lijkt het me relevant dat het om *Griekenland* gaat.
Of zie ik dat verkeerd, Marc-A?
Ik bedoel, de Joods-christelijk orthodox-mythologische lobby zou nooit zo'n omvang hebben gekregen als het, zeg eens wat, om Portugal zou zijn gegaan. Juist de roots van het gele bedrog zijn op de Griekse eilanden gelegen.
Om over de blaf van de gele hond nog maar te zwijgen, natuurlijk ;-)