[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Sun Sep 18 23:50:25 CEST 2011

On Sep 18, 2011, at 11:34 PM, Henk Elegeert wrote:

<heggeschaar>

> Vandaar mijn pleidooi om Fluks naar een psychiater te begeleiden.
>
> Slaat dus helemaal nergens op. Als er al iemand wellicht de
> medicatie nog eens tegen het licht zou moeten houden is het de
> psychiater van Erik. Wil je mss dat er iemand met je mee gaat? ;)
>
> Misschien dat die er iets aan kan doen.
>
> Lijkt me geen bijster logische redenering, immers, eerder twijfelde
> je openlijk aan het nut ervan.

Antid schreef dat we er geen wonderen van moesten verwachten.
Dat heb ik beaamd: "Nee, wonderen verwacht ik daar niet van.
Maar we moeten toch iets, en ik denk dat een psychiater in dit geval de
aangewezen persoon is."

(Ik ben bang dat ik dit nog wel 100 keer zal moeten uitleggen aan de op
hun eigen trage tempo doormalende hersentjes van Henkie Elegeert.)

> Maar ik ken verder de opvattingen van D66 over bemoeizorg niet.
>
> Wat stel je - in redelijkheid uiteraard -  voor? ;)

Dat iemand probeert Fluks tot een bezoek aan de psychiater te bewegen.

Heus, dat stond allemaal al in de bijdrage waar je als een kip zonder
kop
doorheen zit te kakelen.

Welterusten Henkie!

Erik vdMb