[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Mon Sep 19 00:05:11 CEST 2011

Op 18 september 2011 23:50 schreef Erik van den Muijzenberg
<muijz at dds.nl>het volgende:

> On Sep 18, 2011, at 11:34 PM, Henk Elegeert wrote:
>
> <heggeschaar>
>

>  Vandaar mijn pleidooi om Fluks naar een psychiater te begeleiden.

> Antid schreef dat we er geen wonderen van moesten verwachten.
> Dat heb ik beaamd: "Nee, wonderen verwacht ik daar niet van.
>
> Maar we moeten toch iets, en ik denk dat een psychiater in dit geval de
> aangewezen persoon is."

Dat 'denken' van je is -zoal te concluderen- niet helemaal/geheel op orde,
Erik.

> (Ik ben bang dat ik dit nog wel 100 keer zal moeten uitleggen aan de op
> hun eigen trage tempo doormalende hersentjes van Henkie Elegeert.)

:) Wel zo aardig, Erik. :))

>  Maar ik ken verder de opvattingen van D66 over bemoeizorg niet.

> Dat iemand probeert Fluks tot een bezoek aan de psychiater te bewegen.
>
> Heus, dat stond allemaal al in de bijdrage

Dat zag ik, heus. ;) Alleen, de onderbouwing deugde niet.

> ... waar je als een kip zonder kop doorheen zit te kakelen.

Jij ook met je windeieren leggen. :)

Slaap lekker, Erikje ...

Henk Elegeert