[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Sun Sep 18 17:55:22 CEST 2011

On Sep 17, 2011, at 7:26 PM, Antid Oto wrote:

> Erik, ik zou geen wonderen verwachten van psychiaters en pillen, en
> als
> "ervaringsdeskundige" weet ik daar alles van haha... daar schaam ik
> me niet
> voor.

Nee, wonderen verwacht ik daar niet van.
Maar we moeten toch iets, en ik denk dat een psychiater in dit geval de
aangewezen persoon is.

> Marc zal toch zelf zijn inzicht moeten zien krijgen in zijn
> betekeniswanen, en hoe uit dat denkmoeras te ontsnappen.

Op eigen houtje zal hij dat inzicht niet verwerven, neem ik aan.

> Lees ook de boeken van Robert Whitaker zou ik zeggen.
>
> http://robertwhitaker.org/robertwhitaker.org/Home.html

Dank! Die kende ik niet.

> Misschien kan Marc zelf om een vrijwillige opname vragen als hij
> denkt dat dat
> zou kunnen helpen?

Theoretisch wel, maar Marc heeft m.i. geen enkel ziekte-inzicht.
Hij zal dus nooit zelf om hulp vragen.

Erik vdMb