[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Antid Oto protocosmos66 at gmail.com
Sat Sep 17 19:26:03 CEST 2011

Erik, ik zou geen wonderen verwachten van psychiaters en pillen, en als
"ervaringsdeskundige" weet ik daar alles van haha... daar schaam ik me niet
voor. Marc zal toch zelf zijn inzicht moeten zien krijgen in zijn
betekeniswanen, en hoe uit dat denkmoeras te ontsnappen. Lees ook de boeken van
Robert Whitaker zou ik zeggen.

http://robertwhitaker.org/robertwhitaker.org/Home.html

Misschien kan Marc zelf om een vrijwillige opname vragen als hij denkt dat dat
zou kunnen helpen?