[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Fri Sep 16 23:10:11 CEST 2011

On Sep 16, 2011, at 10:09 PM, Henk Elegeert wrote:

> Ik tracht altijd helder te krijgen waar je nu precies aan refereert,
> idd.

Ach jee.
En wat vindt je psychiater daarvan Henk?

> Marc, immers, ontkent dat er sprake is van een 'geloof' of 'geloven'.

Daar wordt Tjerks bewering toch niet minder waar door, m'n beste flippo?

Erik vdMb

P.S. Beste lijstbeheerder, kan er misschien een aparte lijst komen voor
Fluks en zijn al even gestoorde discipel Elegeert? Dan kan op deze lijst
hopelijk weer eens echt worden gediscussieerd, zonder de voortdurende
wartaal van het komisch duo in kwestie.