[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Sat Sep 17 09:00:08 CEST 2011

Op 16 september 2011 23:10 schreef Erik van den Muijzenberg
<muijz at dds.nl>het volgende:

On Sep 16, 2011, at 10:09 PM, Henk Elegeert wrote:

>  Ik tracht altijd helder te krijgen waar je nu precies aan refereert, idd.
>>

> Ach jee.

Wat nou 'ach jee'? Dat jij je eigen sprookjes maar wilt blijven geloven ...
:)

> En wat vindt je psychiater daarvan Henk?

Ik heb geen psychiater, Erik. Jij wellicht ...

>  Marc, immers, ontkent dat er sprake is van een 'geloof' of 'geloven'.
>>

> Daar wordt Tjerks bewering toch niet minder waar door, m'n beste flippo?

Heb ik toch ook niet beweerd, m'n beste flippo! Jij, m'n beste flippo, hebt
van Tjerk's of mijn bewering helemaal niets begrepen.

Probeer (jij) deze eens:

Clash of the Gods - Hercules
http://www.youtube.com/watch?v=tFQIIQ76OpU

... in plaats van in je warhoofd de goden aan te roepen:

P.S. Beste lijstbeheerder, kan er misschien een aparte lijst komen voor
> Fluks en zijn al even gestoorde discipel Elegeert? Dan kan op deze lijst
> hopelijk weer eens echt worden gediscussieerd, zonder de voortdurende
> wartaal van het komisch duo in kwestie.

Henk Elegeert