[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Sep 15 11:39:30 CEST 2011

  Tjerk Jouwstra <tjouwstra at wxs.nl>,
>Voor een logisch consistente en sluitende redenering moet
>je dan toch ook een wiskundige vergelijking maken,
>gebaseerd op de waarden van de logica.

  Kennelijk niet.

  Ik ventileer geen persoonlijke mening of zo. Ik probeer de
  betekenis op te schrijven die mensen niet mogen zien: de
  betekenis van Apollo (jij noemde mij ooit eens Cassandra -
  nou, da's een aardig eind in dezelfde richting). Ik kijk
  naar de werkelijkheid, zie twee betekenissen en heb het
  over de betekenis waarvan ik merk dat anderen haar niet
  kunnen zien.

  In het verleden merkte ik hier regelmatig op dat de
  betekenis die ze wel kunenn zien (die van Mercurius) onjuist
  zij: dat wat ze menen te zien, horen en voelen *in het
  geheel niet bestaat*, en nu zie ik tevens dat het hier
  niet om gaat maar om *iets anders*. Ik kan dat andere nu
  zien, horen en voelen. Het is de betekenis die achter het
  decor ligt dat voor ons is opgetrokken. En degenen die
  daaraan bouwen (Vrijmetselaars) zijn overduidelijk ernstig
  in de war en vormen een groot gevaar voor de Mensheid.

  Sommigen kunnen het - net als ik - eveneens zien, ik ben
  niet de enige. Maar het is wel eng om te constateren dat
  anderen het trucje absoluut niet door hebben. Die zweren
  bij iets idioots louter omdat het een anagram of een homo-
  foon zij van *iets anders* zonder zich van dat andere
  rekenschap te geven. Ze zien het domweg niet en ze trappen
  elke keer in *precies dezelfde* val. Leren is er niet bij.