[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (2)

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Tue Sep 13 19:38:14 CEST 2011

On Sep 13, 2011, at 1:28 PM, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Ik beweer niets, hoor. Ik verwoord slechts datgene dat
>  anderen beweren maar dat mensen niet weten te verstaan
>  omdat ze *iets anders* menen te beluisteren.

Beste professor,

Hierboven beweer je toch dat je niets beweert, dat je slechts verwoordt,
dat mensen niet weten te verstaan en dat mensen iets anders menen te
beluisteren.

Dat zijn vier beweringen in 1 zin.
Dus om nou te zeggen dat je helemaal niets beweert m'n beste prof,
dat is dan toch al even grote kolder als de rest van je gezwets.

Daar komt bij dat je niets van je beweringen onderbouwt, dus het is m.i.
gewoon allemaal gezwam van een dronken aardbei.
Je maakt ook niet duidelijk hoe het kan dat *jij* als enige wel zou
weten
hoe de wereld in elkaar steekt. Is dat omdat je niet menselijk bent?
Een andere verklaring kan daar toch niet voor bestaan als de hele
mensheid volgens jou misleid wordt door een samenzwering van
vrijmetselaars - die overigens ook mensen zijn en dus ook misleid
worden, neem ik aan?

In jouw knetsgekke wereldbeeld dan.

Daarbuiten is het natuurlijk simpel: naar de psychiater en vervolgens
op tijd je medicijnen innemen.
Ik hoop tenminste maar dat er nog iets aan je te redden valt.

Maar wat je quasi-cryptowetenschappelijk gelul - excusez le mot - op
deze lijst moet, ik zou het niet weten.

Ik vraag me zelfs af of het eigenlijk wel zo'n goed idee was om de lijst
voort te zetten. Veel bijzonders gebeurde er toch al niet op, en als het
gaat om een podiumpje voor geestelijk gestoorden die overal een
samenzwering menen te zien; daar zijn genoeg andere lijsten voor
en anders is er zo ergens eentje opgericht.

Erik vdMb