[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Sep 13 13:28:46 CEST 2011

   Glenn Mellonius <glenn at mellonius.eu>,
> Je zegt hier dat
> 1) Hitler dacht dat hij de duivel was
> 2) Mercurius de duivel is
> 3) Vrijmetselaars voor de duivel zijn
> 4) Vrijmetselaars/GeallieerdenWO2 Hitler hebben bestreden.
> Vind je dat zelf niet een beetje raar? (dat ze hun eigen
> mensen bestrijden) Je theorie klopt dus niet.

   Ik beweer niets, hoor. Ik verwoord slechts datgene dat
   anderen beweren maar dat mensen niet weten te verstaan
   omdat ze *iets anders* menen te beluisteren.
   Mercurius is als Rex Mundi inderdaad de Duivel (en da's
   dus iets anders dan Satan - da's Mercurius + Apollo).

   WO-II is zeer interessant omdat men 'goed' en 'kwaad' kan
   omkeren. Feit is dat de geallieerden de Vrijmetselaars-
   partij was en dat Hitler in Mein Kampf afgaf op de Vrijmet-
   selarij (volgens hem een truc van de Joden om de Wereld
   te veroveren).

   Het 'V'-teken van Churchill staat als Victoria niet voor
   de overwinning van de geallieerden (zoals we geacht worden
   te denken) maar voor de overwinning van de *twee* honden.
   Een vinger is immers lang (de Grote Hond Mercurius), de
   andere vinger is kleiner (de Kleine Hond Apollo) en de
   twee vingers komen *bij elkaar*.

   De leus 'Arbeit macht frei' in de concentratiekampen gaat
   niet over slavenarbeid maar over de geboorte.
   De Godin van de geboorte (en van de Vrijheid van Menings-
   uiting als zodanig vereerd door Geel D66) is Eileithyia
   (in Egypte: Mut). Het symbool voor Eileithyia is het
   blauwe lintje dat we deze week in New York bij de 9-11
   herdenking zagen.
   Het is het verhaal van hoe de geboorte van Herakles werd
   tegengewerkt door Hera. Herakles (de Mens) moest immers
   alles op eigen kracht leren doen. De Arbeid is de 'Labour'
   (de Werken) van Herakles (en dit is de reden waarom het
   bevallen 'in labour' heet). De Vrijheid is niet zozeer
   het bevallen zijn door de vrouw (eigenlijk dus door haar
   kind Herakles) maar staat ook voor de reincarnatie en voor
   de dood. Hier staat die leus voor.

   'Wedergeboren' betekent evenwel iets volkomen anders dan
   velen wanen: het betekent dat men een vorig bestaan (een
   verleden) afsluit en aan een *nieuw* verleden begint.
   'Vorige levens' zijn *vorige verledens* - men weet niet
   meer wie men in het verleden geweest is (reincarnatie
   vindt dus plaats *voor* de fysieke dood i.p.v. erna). Dit
   verschijnsel (het bestaat echt en er komt niets boven-
   natuurlijks bij kijken) kan men gewoon om zich heen zien
   - precies zoals Orwell het in '1984' heeft beschreven.
   Maar ja, mensen zien het niet omdat ze zelf voortdurend aan
   een nieuw verleden beginnen. Men denkt dat alles altijd
   geweest is zoals men het zich herinnert maar iemand
   herinnert zich per definitie een vorig verleden niet.

   Al dit soort dingen betekent steeds weer *iets anders*.
   Alles wat we geacht worden te denken is onjuist - het is
   domweg door kwaardaardige lieden in ons hoofd gestopt.
   Mensen zien de werkelijkheid echter niet. Als ze haar wel
   konden zien dan zouden ze zich kapot schrikken. Zo erg is
   het.