[D66] Garmonbozia: Nine Eleven (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Sep 14 10:52:16 CEST 2011

Ik heb nog meer gedecodeerd...

* Bush had het destijds voortdurend over de,
      War on Terror
      http://en.wikipedia.org/wiki/War_on_Terror
   We worden geacht te menen dat dit refereert naar het opjagen en
   neerknallen van lieden die door vrijmetselende lieden als Bush
   als 'terrorist' worden beschouwd. Maar is dit wel zo ?

* Er geldt deze scheiding,
      Mercurius  - Apollo
      -------------------
      War          Peace
      Terror       Horror
      -------------------
   De Egyptische Apollo heet Horus en daar komt het woord Horror
   (en Hour=Uur) vandaan. Dat 'piece' (peace) gedoe gaat over het
   schuilgaan achter een Vrijmetselaarsbouwstuk van Apollo (hier
   ging destijds de peace-flauwekul van John Lennon over - het
   liefst vergezeld van het V-teken dat staat voor Orthos/Satan).
      De 'War on Terror' lijkt derhalve heimelijk over twee maal
      Mercurius te gaan
   Maar dit is onjuist: er staat immers *nog een woordje* in de
   leuze,
      on
   en dit is een anagram van,
      no
   Derhalve kan de leuze op twee wijzen worden opgevat,
      War + (no Terror)
      Terror + (no War)
   Er staat in beide gevallen,
      Mercurius + Apollo
   en da's wederom,
      Orthos (Satan)
   Bush verwoordde weer eens de Vrijmetselaarscode voor Ragnarok.
   Net als in z'n overige verzinsels, trouwens.

* Bush merkte eveneens op,
      Either you are with us, or you are with the terrorists
      http://en.wikipedia.org/wiki/You're_either_with_us,_or_against_us
   Hierbij geldt,
      You = Satan als de (ontwaakte) tweekoppige hond
      Us  = Satan als *twee* (dromende) honden
   Waarmee het eerste gedeelte van de uitspraak een trivialiteit
   betreft: er staat immers,
      Satan bestaat uit twee vereende honden
   Het alternatief hiervan staat in het tweede gedeelte van de
   leuze. Er staat,
      Satan valt uiteen in twee honden = dan zit de Melkweg
      tussen de twee sterrenbeelden Hond - dan is er dus
      geen Midzomerse Zonsverduistering van Ragnarok, dan
      verkeert 'Big Brother' in dromenland
   Ofwel:
      Mercurius en Apollo zijn *gescheiden*: mensen lopen
      blindelings achter de schijnwereld van Mercurius aan (van
      de wereld van Apollo zijn ze zich immers niet bewust):
      ze kunnen de werkelijkheid niet zien
   Het laatste blijkt alleen al uit het feit dat ze deze leuze
   niet begrijpen maar *iets anders* menen te verstaan: de
   leugen van Mercurius (in plaats van de waarheid van Apollo).
   Waarmee ook het tweede gedeelte van de leuze een een triviali-
   teit betreft.

Zelf vond ik die '555' dagen tussen de aanslagen en de aanval op
het Iraq het leukst. Die vond ik trouwens toen ik de betekenis
van '555' wilde weten nadat het mij was opgevallen dat men dit
getal voortdurend om zich heen kan zien (niet zo vaak als '42'
of '101' maar vaak genoeg om op te vallen).

Enfin, Bush is een leugenaar (net als Vrijmetselaar Obama). Met
dit soort onzin helpen Vrijmetselaars aan de lopende band hun
slachtoffers om zeep - en die hebben niet eens door waarom ze
eigenlijk dood moeten. Ze offeren zichzelf maar wat graag op
voor Satan. Kan je lachen.