[D66] Fwd: Utrecht: Politie poogt sociaal protest onmogelijk te maken

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Sun May 8 23:06:19 CEST 2011

Ik heb dat verslag over die 1-mei demo gelezen bij de nieuwssite Alles over
Utrecht en verbaas me nu dat PvdA noch D66 raadsleden kritische vragen
stellen aan de Big Censor, PvdA-burgemeester Wolfsen. De Telegraaf Media
Groep bellen om een h.a.h.blad te vernietigen lijkt veel op een overmacht
aan agenten inzetten tegen wat ongeregeld links - met name de opgelegde
voorwaarden zijn dwaas.

Wat heeft D66 met een blunderende PvdA-burgemeester?

hv,u
----