[D66] Fwd: Utrecht: Politie poogt sociaal protest onmogelijk te maken

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Sun May 8 23:23:33 CEST 2011

Op 8 mei 2011 23:06 schreef Henk Vreekamp <vreekamp at knoware.nl> het
volgende:

> Ik heb dat verslag over die 1-mei demo gelezen bij de nieuwssite Alles over
> Utrecht en verbaas me nu dat PvdA noch D66 raadsleden kritische vragen
> stellen aan de Big Censor, PvdA-burgemeester Wolfsen. De Telegraaf Media
> Groep bellen om een h.a.h.blad te vernietigen lijkt veel op een overmacht
> aan agenten inzetten tegen wat ongeregeld links - met name de opgelegde
> voorwaarden zijn dwaas.
>
> Wat heeft D66 met een blunderende PvdA-burgemeester?

Het bewijs dat je de burgemeester moet kunnen kiezen?!!

Dat i.p.v. die bestuurslaag te belasten met luie en uitgebluste politici.
Je krijgt al kromme tenen zodra ie in beeld komt. Enfin, als het over de
veilige wijken over het woongenot van homo's gaat kun je beter de wijk
nemen....

Urk, ook zo'n voorbeeld. Wat moet zo'n CDA-er daar in zo'n functie, en
tevens gr/christendorp/-madras?
Is ie geen Burgemeester van de Jeugd en Jongeren? Heeft dit land de Rechten
van het Kind niet ondertekent?

Maar allemaal gedoe vanwege een politieke insteek waarbij de - ook reeds
bestaande - rechten worden geschonden en met voeten worden getreden, en dat
door lieden ((oud) politici) die zouden moeten weten waartoe wetten dienen.

Henk Elegeert