[D66] 'eerlijk ontmoedigen' ... Let vooral op het woordje 'eerlijk' !!

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Thu Mar 10 17:10:25 CET 2011

Het is niet mijn gewoonte als het om de PvdA gaat, maar ik moet zeggen dat
op dit punt die Kalsbeek het heel goed doet!
Naar mijn bescheiden mening... Gisteravond in Pauw en Witteman, nu weer
tijdens de hoorzitting in de Kamer.

Op 10 maart 2011 17:04 schreef Henk Elegeert <h.elegeert at gmail.com> het
volgende: