[D66] 'eerlijk ontmoedigen' ... Let vooral op het woordje 'eerlijk' !!

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Thu Mar 10 17:21:28 CET 2011

Mijn bescheiden vraag is dan: wat doet ze heel goed?

Heb het debat gemist vanmorgen, dus morgen dan maar:
http://debatgemist.tweedekamer.nl/

P en W: http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1074496
Vanaf 11:45

BTW:

Vanavond in de uitzending

   -
   <http://pauwenwitteman.vara.nl/Gast-detail.1575.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=21227&cHash=abd7acc84beacdda209eea21002f4f83>
   Alexander Pechtold
   D66-fractievoorzitter over antwoord Europa op situatie Libië.
   -
   <http://pauwenwitteman.vara.nl/Gast-detail.1575.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=21228&cHash=8441d5bcfc6e85fc5b99fa6addec5cca>
   Mickelle Haest
   Journalist schreef een boek over wijkagenten.

Vooral: hoe krijg je gebleken watjes (wijkagenten) weg uit je wijk?

Henk Elegeert

<http://debatgemist.tweedekamer.nl/>

Op 10 maart 2011 17:10 schreef Bert Bakker <bertbakker7 at gmail.com> het
volgende: