[D66] Breivik

Fritz van Rikxoort fritz at rikxoort.demon.nl
Thu Jul 28 09:13:24 CEST 2011

Beste Mark,

Misschien kun je nog (een keer) uitleggen
hoe Wilders niet verantwoordelijk is voor de moorden van een derde elders,
die vele anderen citeerde en velen vaker dan Wilders,
maar dat hij wel als enige ter verantwoording wordt geroepen
en als enige consequenties eraan zou moeten verbinden.
Dat is wat ik niet begrijp en wat me enorm tegenstaat.
Idem het ontbreken van eigen verantwoording afleggen
en paternalistisch eenzijdig opleggen wat een ander zou moeten.

Fritz

2011/7/27 Henk Elegeert <h.elegeert at gmail.com>

> Moet ik echt in ieder emailtje herhalen dat ik vind dat Wilders *niet*
>>

> Nee, je stelde Wilders ervoor verantwoordelijk.

OK, nu houdt het echt op Henk. Zucht :-(

Mvg,
Mark Giebels