[D66] Eindrapport ???

Erik van den Muijzenberg muijz at dds.nl
Mon Dec 19 08:18:53 CET 2011

On Dec 18, 2011, at 9:16 PM, Henk Elegeert wrote:

> Op 18 december 2011 17:33 schreef Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl

> Ik klaag niet, *jij* klaagt.
>
> Leuk, jij klaagt niet. Heet het zeuren, mss?

Dat clueless luiwammes gedrag van jou is inderdaad zeuren.

> Namelijk over het feit dat het eindrapport niet downloadbaar is.
>
> Ik beklaag me over den gr/christen die opnieuw haar best doet om den
> vuile was binnenskamers te houden.

Christenen?
Het gaat toch over katholieken in Nederland? Niet?

> Overal elders waar men open en eerlijk wenst te zijn kun je gewoon
> kennis nemen van dergelijke rapportage, en is dan dus gewoon
> downloaden.

Mag ik dan de links naar dergelijke rapportages in Spanje, Frankrijk,
Portugal, Italië,
Duitsland, Denemarken en Finland?

> Dan zeg ik: doe daar dan wat aan.
>
> Dat doe ik, en dan gaat jij lopen zeuren over kopen, scannen en
> online zetten.

Dus je gratuite gezemel op deze lijst noem jij 'er iets aan doen'?
Hoe draagt dat gezever van je bij aan het openbaar worden van het
rapport in kwestie?

Erik vdMb