[D66] Eindrapport ???

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Mon Dec 19 11:52:53 CET 2011

Op 19 december 2011 08:18 schreef Erik van den Muijzenberg
<muijz at dds.nl>het volgende:

> Leuk, jij klaagt niet. Heet het zeuren, mss?
>
> Dat clueless luiwammes gedrag van jou is inderdaad zeuren.

Dag Erikje clueless, alles goed verder je? :)

Namelijk over het feit dat het eindrapport niet downloadbaar is.

> Ik beklaag me over den gr/christen die opnieuw haar best doet om den vuile
> was binnenskamers te houden.
>
> Christenen?
> Het gaat toch over katholieken in Nederland? Niet?

Ja en? Rooms katholieke als je het precies wilt weten.

> Overal elders waar men open en eerlijk wenst te zijn kun je gewoon kennis
> nemen van dergelijke rapportage, en is dan dus gewoon downloaden.
>
> Mag ik dan de links naar dergelijke rapportages in Spanje, Frankrijk,
> Portugal, Italië,
> Duitsland, Denemarken en Finland?

Tuurlijk, Erikje clueless. Jij weet waar je ze moet vinden ...

> Dan zeg ik: doe daar dan wat aan.
>>

> Dat doe ik, en dan gaat jij lopen zeuren over kopen, scannen en online
> zetten.
>
> Dus je gratuite gezemel op deze lijst noem jij 'er iets aan doen'?

Dat gratuite gezemel is louter een projectie, Erikje clueless. Ik
constateer het in elk geval, jij doet nagenoeg niets.

> Hoe draagt dat gezever van je bij aan het openbaar worden van het rapport
> in kwestie?

Ha kijk, nog meer gratuite gezemel: zeg jij het eens, Erikje clueless ...

Henk Elegeert