[D66] Eindrapport ???

Henk Elegeert h.elegeert at gmail.com
Sun Dec 18 21:16:11 CET 2011

Op 18 december 2011 17:33 schreef Erik van den Muijzenberg
<muijz at dds.nl>het volgende:

> Wat klaag je nou? Het gaat o.a. om de neiging om dit soort zaken
> binnenskamers te houden, Erikje clueless...
>

> Ik klaag niet, *jij* klaagt.

Leuk, jij klaagt niet. Heet het zeuren, mss?

> Namelijk over het feit dat het eindrapport niet downloadbaar is.

Ik beklaag me over den gr/christen die opnieuw haar best doet om den vuile
was binnenskamers te houden.
Overal elders waar men open en eerlijk wenst te zijn kun je gewoon kennis
nemen van dergelijke rapportage, en is dan dus gewoon downloaden.

> Dan zeg ik: doe daar dan wat aan.

Dat doe ik, en dan gaat jij lopen zeuren over kopen, scannen en online
zetten.

> Zo is er meer kritiek te leveren op toch ook de omgang door deze club met
> een nogal vunzig verschijnsel in onze maatschappij, Erikje clueless.
>

> Gaaaaaaaaaaap.

De indruk dat je niet echt wakker bent had ik idd al. :)

> Wat had ik nou gezegd over die jij-bakken van je Henkie?
> Zet je neuronen eens aan het werk.
> (Alletwee graag.)

Ericje, het jij-bakken heb ik van jou. Nog steeds niet wakker?

Henk Elegeert