Pechtold: Wilders is de zonnekoning

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sun Oct 31 18:01:48 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik kan allen de thriller van Philip Kerr aanraden, Als de doden niet
herrijzen, die dit jaar volgens VN de beste thriller was. Deel een speelt
zich af in het Berlijn van 1934, waar de hoofdpersoon de politie heeft
verlaten, omdat de wijze waarop daar over joden wordt gepraat. En ook daar
begon het zo kleintjes, je kan de achtergronden 1 op 1 overplaatsen naar het
Nederland van nu. Deel 2 speelt zich overigens af in het Cuba van 1953. Valt
ook veel over op te merken.

Groet,

Tjerk