Spindoctor van Wilders gevaarlijker dan Wilders zelf.

Sun Oct 31 11:26:17 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zo gek is het toch niet, Henk,

Laat staan levensgevaarlijk, zoals de afgedraaide grammofoonplaat steeds
herhaald, als bijvoorbeeld propagande voor het suikerfeest wel mag maar
wordt bekritiseerd, terwijl geen Sinterklaas of Zwarte Piet nog zonder zware
beveiliging door Amsterdam kan, en Sinterklaas geen kruis want christelijk
meer draagt op zijn mijter, en fijne Sinterklaas en Kerst net als in
politiek correct Amerikaans vervangen is door fijne feestdagen.
Zouden christelijke tradities nog vrij en veilig beleefd mogen worden, dan
zou het minder bezwaard zijn als de staatstelevisie het suikerfeest gelijk
behandeld. Maar zo liggen de verhoudingen allang niet meer: alleen het
suikerfeest kan veilig en ongestoord opgedringen worden, de christelijke en
volkse tradidities liggen al jaren onder vuur en worden aangepast aan de
haat en terreur vanuit in gun gevoelens gekwetste moslims.

Fritz van Rikxoort