Race om macht bij Philips

w.t. jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Thu May 27 00:23:08 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ernst,

Dat hangt natuurlijk ook af van de elasticiteit van het aanbod: Als Wijers
naar Philips gaat en daar meet handen en voeten geeft aan het duurzaam
ondernemen met oog voor de lange termijn en de stakeholders, en we hebben,
gesteld dat we deelname afdwingen, cq mogen meedoen, ook goede andere
kandidaten (en die hebben we), dan is de keuze al met al niet zo moeilijk.

Groet,

Tjerk