Pechtold wil Paarsplus-kabinet PvdA/VVD/GroenLinks/D66

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Fri May 21 12:18:42 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het zal niemand verbazen dat ik noch voor de PvdA noch voor GroenLinks
enige sympathie heb, maar Paars Plus lijkt me toch de beste oplossing, of
op z'n minst het beste waarop D'66 kan inzetten. GroenLinks zou zowel de
PvdA als D'66 een excuus naar links kunnen geven en is voor de VVD
misschien ook beter te verteren dan de PvdA. En als het niet lukt met
Paars Plus, dan kunnen we in ieder geval de PvdA de zwartepiet toespelen.