De D66 mailinglijst(en) zelf gaan beheren, incluis archief, was Re: Downloaden D66-archief [was: SurfNet heft D66-lijst op; nieuwe groep gecreeerd bij YahooGroups]

Henk Elegeert hmje at HOME.NL
Tue May 11 09:40:18 CEST 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op 10 mei 2010 21:14 schreef Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> het
volgende:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> On 10 mai 10, at 11:24, Henk Elegeert wrote:
>
>  ... en nu doet zich de mogelijkheid voor om de lijst (en dat in zijn
>>

> Iedereen kan dat doen, zelfs Henkie Elegeert.

Henk Elegeert mogelijk wel, maar niet iedereen, hoor.

>  Alle (die) mogelijkheden liggen nu open nu Surfnet deze voorziening zelf
>>

> Ook als Surfnet deze voorziening *niet* op zou heffen zou die mogelijkheid
> open liggen; het is altijd al mogelijk geweest de lijstbijdragen in een
> archief
> aan te bieden.

Het ging mij om het behoudt van één te raadplegen archief. Dat de
mogelijkheid al open lag in helder. Marc-A heeft dat immers al aangetoond.

>  De/mijn mogelijkheden mbt het archief zijn me bekend, maar dat is niet
>>

> Iedereen kan het hele archief downloaden.

Dat is bekend ....

> De enige truc is om het weer te voorzien van HTML zodat het met de browser
> benaderbaar is.

En, hoe dan?

 Enfin, hoor graag wat je plannen nu zijn, en of de mogelijkheid ook een

> De heer Fluks is een van de weinige lijstdeelnemers die steeds weer heeft
> geprobeerd mij van deze lijst af te krijgen of geblokkeerd te krijgen.

Ach jee, Erikje ...
En, dat zonder dat daar aanleiding toe was?
EN, je bent er nog steeds. :)

> Ook
> bepleitte hij het aanbrengen van een filter dat specifiek mijn bijdragen
> moest
> tegenhouden, en zelf bood of biedt hij een gefilterde versie van deze lijst
> aan waaruit mijn bijdragen waren weggefilterd - zonder daarbij zelfs maar
> te vermelden *dat* er werd gefilterd.

Hij wees op de mogelijkheden die de lijst te bieden heeft.
En, de mogelijkheden zijn legio ... zoals je weet. :)

> Zo freak lijkt me nu werkelijk de allerlaatste persoon om een archief aan
> toe te vertrouwen.

 Jij bent nu juist het levende bewijs dat je dat wel aan hem kunt
toevertrouwen. :)

Henk Elegeert