Klimaatgekte: Open brief SENSE

Bert Bakker bertbakker7 at GMAIL.COM
Thu Feb 11 10:58:17 CET 2010

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat er zo veel VU-wetenschappers bij zitten is logisch.
Zij zijn immers opgevoed met schuld en boete - is het niet voor God, dan wel
voor onszelf.
De top van het kabinet is trouwens ook volledig VU-based.
De gristenen, ze hebben het ook hier weer gedaan...
Groeten,
Bert.

Op 11 februari 2010 10:54 schreef Dr. Marc-Alexander Fluks <
fluks at combidom.com> het volgende: